Lost Odyssey
Modérateur : Rédacteurs
Justement, je me tue a vous expliquer qu'au cine, c'est frequen, mais qu'au ciné, on s'en rend pas compte, ca parait naturel. Dans BD, c'est mal géré, et on fait plus attention au flou qu'au net, c'est ce que j'appel "rater son coup"...
C'est pour ca que pour LO, je dit OUI a l'effet de flou, mais en esperant qu'ils auront prit des cours opur le maitriser cette fois...
C'est pour ca que pour LO, je dit OUI a l'effet de flou, mais en esperant qu'ils auront prit des cours opur le maitriser cette fois...
Je vous emmerde, et je rentre à ma maison.
Salut Apoc
Un scan de Lost Odyssey, de qualité assez moyenne :


Un scan de Lost Odyssey, de qualité assez moyenne :
[img=mini]http://images.gamersyde.com/gallery/pub ... 0_0001.jpg[/img]

Autre pseudo : Kornw@y, Nils Olsen, SG@
Erf, le lien ne marche pasSalut Apoc![]()
Un scan de Lost Odyssey, de qualité assez moyenne :
[img=mini]http://images.gamersyde.com/gallery/pub ... 0_0001.jpg[/img]

Y a eu une màj sur gamersyde là sur la news des scans de LO :
2 nouveaux scans viennent de faire leurs apparitions.
http://gamersyde.com/news_5400_fr.html
2 nouveaux scans viennent de faire leurs apparitions.
http://gamersyde.com/news_5400_fr.html
Désolé pour le triple post, mais :
Quelques ziks complètes et de très bonne qualité (combats, victoires, Capital d'Uhra, Wohl Hightlands)
Deux nouveaux screens :
Et le staff complet :
Bon bah on l'a dans le cul la world map.- Only mortal characters gain new skills as they level up, but the immortal characters rely on a "skill link" system to gain the skills of the mortal characters.
- There are up to 6 skill slots, so you have to pick and choose to customize each character.
- As you use skills, they get more powerful for that character.
- When you equip rings and accessories, they can add special things to your attacks. The special element will be triggered if you get a Perfect on the combat ring timing.
- Rings are crafted using materials you get from beating normal enemies. There are tons of crafting possibilities affecting everything from damage, elemental attacks, defense, critical rate, stealing, etc.
- All equipment changes are visible in all scenes except in movies. Sakaguchi was saying how it would be silly if a character had a nekomimi (cat ears) on during a serious scene.
- The world map in the game seems to be a map where you select locations from a list, similar to FFX and FFX-2.
- Uematsu composed over 50 tracks for Lost Odyssey, and used a variety of instruments for the score.
- There are 3 vocal songs in the game, all lyrics written by Sakaguchi. Two of them are in English.
- More details on the music and other stuff will be revealed at the Lost Odyssey Premiere event on 19 Nov.
- He said that after Katsuhisa Higuchi joined the staff on LO, he helped add a ton of depth into the game's battles. Everything from the enemy AI routines, to the balance of the skills and rings, to boss battles and battle depth was improved or contributed by his experience.
- Katsuhisa Higuchi is the battle prgrammer for FF3-5, Chrono Trigger, Xenogears, Chrono Cross and the battle programmer and battle director (battle system, balance, concept) for FFXI.
Quelques ziks complètes et de très bonne qualité (combats, victoires, Capital d'Uhra, Wohl Hightlands)
Qui est en ligne ?
Utilisateurs parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 7 invités